Kategorie produktů

Obchodní podmínky

Objednávání

Všechny akceptované objednávky jsou považovány za závazné. K jejich potvrzení je klient vyzván na konci objednávání.

V průběhu vyřizování objednávky je klient informován emailem na jím zadanou adresu o vložení, akceptování, expedování a převzetí (klientem) objednávky.

Platba

V hotovosti v provozovně prodávajícího při osobním odběru zboží.
Na dobírku při předání zboží přepravcem.
Bankovním převodem na účet prodávajícího – platba před předáním zboží.

Dodání a převzetí zboží
 

  • Osobní odběr na prodejně - manipulační poplatek 25 Kč bez DPH


Zboží označené jako skladem bude po objednání připraveno k odběru na prodejně následující pracovní den u objednávek akceptovaných do 17:00 hodin, u ostatních objednávek (pokud je zboží skladem) nejpozději druhý následující pracovní den.
 

  • Dobírka – Česká pošta, PPL, DPD - poštovné 160Kč bez DPH


Zboží označeno jako skladem je předáno dopravci nejpozději následující pracovní den u objednávek akceptovaných do 17:00 hodin, u ostatních objednávek nejpozději druhý následující pracovní den. Zboží je přepravcem doručeno klientovi zpravidla do 3 pracovních dnů.
 

  • Platka předem – Česká pošta - poštovné 120Kč bez DPH


Po přijetí objednávky, Vám bude zaslána zálohová faktura na email. Po připsání platby na účet dodavatele bude objednávka expedována do 24 hodin. Zboží je přepravcem doručeno klientovi zpravidla do 3 pracovních dnů.

Při neúplném nebo špatném vyplnění kontaktních údajů neručíme za správné a včasné doručení objednaného zboží.

Součástí každé zásilky je dodací – záruční list. Daňový doklad (faktura) je zasílán společně se zbožím nebo samostatně do tří pracovních dnů od dodaní zboží.

Ceny

Všechny ceny jsou uváděny bez a včetně DPH.
Ceny jsou smluvní a jsou platné pro danou objednávku v okamžiku jejího vložení do systému.
Ceny v přehledech a nabídkách neobsahují poštovné a dopravné.

Před potvrzením objednávky je klientovi zobrazena konečná cena objednávky včetně DPH, dopravného a poštovného.

Storno

Klient může stornovat objednávku v případě, že se změní podmínky sjednané při uzavření kupní smlouvy (uzavřením kupní smlouvy se rozumí vložení a následné akceptovaní on-line objednávky).

Klient (pokud je fyzická osoba) má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží; vrácené zboží musí klient dopravit prodávajícímu na vlastní náklady a v neporušeném obalu.

V případě, že klient nepřevezme objednané zboží, má prodávající právo požadovat úhradu nákladů, které mu tím vznikly.

Scroll
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace